ChillMeGrill!

Idag vart de först en tripp på stan me Moa, Sara och Erika men bara en kortis. Lämnade bara tillbaka spännet som jag köpte igår, ja. Vart alltså inge Norrköping, men vi orkade ändå inte.

När jag kom hem bestämde Isac och jag os för att inviga vår gulliga grill som vi fick av Nettis o Örjan, eftersom det var så najsigt väder! Så vi satte oss utanför på en filt och grillade korv me brööö och ba chilla. Åhh så mysigt! Till och med Kajsa vågadesig ut, ända ut till baksidan till och med. Men sen kom det en moppe och då vart hon rädd och sprang in. Hon gillar inte dom där mopparna, ne, fy.

Sen fick jag en impuls så Isac fick klippa mig! Sjögräset jag hade på skann såg ju bara för hemskt ut. Men det vart inget speciellt, kortare och lite så. coh för att aldrig ha klippthår förut så tycker jag faktiskt att det vart bra ^^ Bättre än förut iaf!


Ahh, och sådär. Peppa inför imorn jäss jäss jäss.


Ah, TjarÅ

Kommentarer
Postat av: Anzie-Panzie

Jag saknar dig och jag behöver dig. Kom hiiit! :( <3

2009-04-17 @ 00:45:18
URL: http://annanordblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0