Duktig Elle-Pelle!

Idag har jag varit duktig! 

När jag kom hem satte jag igång och storstäda bla tvättat, damsugit hela "stugan" 3 ggr, torkat golven med en disktrasa (inte att rekomendera!) och torkat av alla ytor, diskat, sorterat om i lådor, hängt upp tvätt och skakat alla mattor och filtar. Det tog 5 timmar. Resultatet av detta blev ett underbart blomm-doftande hem men också en halv förlamning typ. Nae, men jag går typ som en 80-årig gammal kärring. Så snitsig är jag vid 17 års ålder, ont i rygg, knän och höfter. YES!

Ah iaf, sen precis när jag blev klar ringde Mostafa och frågade om jag ville ut och gå. Så det vart bara dricka lite vatten och så ut! Men mysigt va de, prata massa och åt en glass me (Den hade jag förtjänat!) Woligt!


Så nu sitter jag ensam hemma (Isac är i rimforsa) nyduschad och äter nudlar, typ det enda jag ätit idag (mindre bra Elle) och myspysar med Bajsen. Vi har det bra, hon och jag :) Och snart är det nog dags för små mini-bajsar! WEiii ^^

Blä, nu orkar jag inte äta mer nudlar!


Nog om detta, Ha en mysig kväll!


Elle <3 Kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0