Hej hej hallå dagboken

Kom hem från skolan då Isac mötte mig och vi gick o handla. Köpte bla. 4 påskmust för 20 kr, det ni! 3 burkar champinjoner för 15 kr, jaa ni hörde! och kattmat, lättdryck och lite snusk, hähä. Så, ni antecknade va? Bra!

Seeeen lagade vi maten, för den var trasig (dagishumor) och sen vart jag JÄTTEMÄTT så jag decka på sängen. Sen ringde jag och grattade moster och planerade lite inför mammas kalas och pratade också med mammi och pappi.... ahh... och sen stack isac och jag ut och cykla! eller ja, jag cyklade och han åkte skateboard, eller ah, jag drog honom på skateboarden. Det var... ganska...... jobbigt...och... jag...har... världens... sämsta...kondis...AHAAARÅ. Menmen.



Nu har min fot somnat. ajaj.


Ah juste, måste ju skryyyyta litegrann ^^ Fick reda på idag att dom har med en av mina bilder jag tagit i reklamfilmen för skolan, jääääääh! Lite stolt får man väl va? Ah, litegrann sådär ^^

Om ni vill kan ni ju checka in den,höhö. http://jblinkoping.se/it_media_marknads/it_media_marknads.html


Och här är bilden. ah. och så. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0