Jag kommer inte på någon rubrik så det blir ingen

Ah.. Varför skriver jag "ah" hela tiden? Ah, i alla fall...


Helgen....hm...vad ska vi säga om den.. Den var väl mysig, ah det var den, men en aning långtråkig. Orkar inte skriva mer om den. Vi åkte hem till lägenheten igår iaf,upptäckte att bajsen blivit ännu tjåkkare, och större tuttar med ^^ Nu är det nog inte långt kvar :D Men det vi iofs inte...

Sen så föll vi för frestelsen och köpte pizza, men som vanligt så mådde jag baar illa efteråt och fick ångest... blä! Ibland äcklar jag mig själv. Ska träna massa idag!!


Now we are going to speak english to prepare for the national tests tomorrow...

Jag skriver väldigt intressanta saker nu för tiden känner jag...


Ne, nu ger jag upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0