Jag vet, jag är dålig.

Fick nyss skäll av Moa för att jag aldrig updaterar bloggen, ooops. Tänkte faktiskt göra det igår men jag orkade inte. Ah, i alla fall.... Igår var vi i Stockholm med fotogruppen och gick på moderna museet. första visningen sög för den handlade bara om konst, och det är knappast någon av oss som bryr sig om konsthistoria? andra visningen var av Andreas Gursky's utställningen och den var bättre! Men eftersom man var så trött efter den första så vart det lite segt... Vi åkte vid 8 och kom hem vid halv 7 på kvällen. SEGT!

Min moster Inga-Lill fyller år idag mä, Grattis på henne!


Jaaa, vad kan man skriva mer... Nu ska vi gå o köp macka,...

Muumms, kyckling curry macka... Jäh....Blir till att cykla eller gå promenad idag azzz, så att man inte får dåligt samvete över mackan (a)

Blir nog till att åka ut till The woods i helgen, fast på imorgon ska vi nog grilla hemma först! Ännu mera muuuummms.



ah, o så. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0