Keep on dreaming, tomorrow waits

Konstig natt säger jag bara... Uffa!


Ah, idag var vi på ett militärområde i Linköping och övningskörde. Det gick jättebra! Sen åkte vi ut till skogen och drack vin och prata och dant, supermysigt! Solade lite, fotade lite... Sedan var det dags och grilla! Grääääsligt gott var det, ah, helt otrowligt.

Seeeen drack vi lite mer vin och pratade lite meeer. Sen helt plötsligt vart det mörkt och kallt så då gick vi in. Alla satte sig vid varsin dator och där sitter vi kvar xD

Imorgon bär det av till en auktion någonstans som jag inte kommer ihåg vad det hette. Men roligt ska det bli!


Det här inlägget känns väldigt nödvändigt och intressant känner jag... Eh, ja..

Om en vecka typ äre valborg och grejer, händer det någe kul då eller? Vi har fortfarande inte riktigt planerat vad vi ska göra och så, som vanligt...

Ne, ska man gå och lägga sig o lyssna på lite musik kanske? Jag älskar min Ipod av heela mitt hjärta. Skulle itne kunna vara utan den en dag ens! Tihii


Nu ska jag sluta skriva en massa onödiga saker. Godnatt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0