Självmord nästa...

...Nej, kanske inte självmord.

Men det här går inte längre. Efter att jag duschat så gjorde jag det, japp, jag testade min bikini. Och det var ingen vacker syn, nej, det var bedrövligt. Blä. Jag är nog jordens sämsta människa just nu. Jag ska inte se ut såhär!
Nej. nu får det vara nog. På riktigt. Usch.

Kanske borde köpa en ny bikini också, som täcker lite mer? För även att jag nu ska gå ner i vikt så känns det som at den visar lite för mycket. Ni vet.

Isac är en hora.

Och sånt.


Och nej, detta är inget-jag-klagar-helt-utan-anledning-för-att-jag-vill-ha-uppmärksamhet. Men ni vet, det blir enklare om man inte bara tänker att man ska göra något, nu har jag det "på papper" och dessutom behövde jag skriva av mig lite. Ni vet, sånt man gör i en blogg.


Nu ska jag ta tag i det här!



Något åt det här hållet ska det se ut! Minst!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0