update!

Hej hej hallå dagboken! Förlåt för jordens sämsta uppdatering, det här funkar ju inte, men det har varit så rörigt den här veckan, med begravningen o allt. Usch, det var det jobbigaste jag varit med om på länge... Men du har det nog bra uppe hos Morfar nu.

Ja, varit med Jenny har jag också, och fotat henne till en uppgift i skolan. Lika vacker var hon som vanligt och det var riktigt mysigt! Fikade och åkte buss gjorde vi också, ah, alltid lika kul med dig tötis <3

Jaa, sen har vi repat en massa, till mammas fest. Vi kom på att det är ju faktiskt bara 5 veckor kvar, haha. Men det går bra faktiskt ^^ ska bli kalaskul!

Nu sitter jag ute i fjärtan igen, har lite halvtråkigt sådär... Pappa hade gömt undan påskägg till oss igen, i tron om att han skulle vinna i år, ha! vilken miss säger jag bara. Jag hittade mitt i tidningskassen på typ 5 minuter. Men jag är ju bra på det här med att hitta påskägg. Ah. Kul att känna sig lite liten igen, eller ah, jag är ju ganska barnslig i vanliga fall också. Men jag har hört någonstans att man ska bevara det barn man har i sig, och det är rätt vettigt faktiskt, så jag fortsätter nog vara lite barnslig jag :)

Imorgon är det påskmiddag hos farmor, mums med jansson säger jag bara! Men nå mer godis blir det inte. Har ätit lite ur mitt ägg men nu har jag bajsont i magen, hrmf. xD


Saknar Isacplutten jähäättemkt med <3 Ah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0