Börthay

Okej, en sak i sänder, ett inlägg i taget! Först kommer såklart min FÖDELSEDAG, ja! Hremf

Jag var bara tvungen att visa vad jag fick av mina kära mor!




Tadaaa!! Är inte detta den finaste tekannan du någonsin sett!? Jag tycker att den är görhäftig i alla fall, sen så får alla andra alternativa hårdingar tycka att den är fjantig, men jag älskar den! ^^

Jag fick även en massa andra tjusiga grejjer, min mamma är en otroligt snel hest!


Som gräddet på mosberget av min tripp tillbaka till sexårs (där lycka var rosa) så gjorde jag även galna muffins! ^^




Smarrigt!

Kommentarer
Postat av: jenny

åh mums va gott!

sånna önskar jag mig av dig när jag fyller 18 (a)..

... o du vet vad ;)

2009-08-11 @ 22:34:40
URL: http://jennyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0