Failande uppdatering

Tjena. Eh, här har man inte skrivit på ett tag serjag, men det har varit lite mycket nu!

Mosters man Mange fyllde 40 så vi va där på fest, sedan bar det av till Kisa där vi skulle måla veranda. Från tisdag till söndag var vi på Putte i Parken som bestod av blandade känslor och hej jag heter Morgan typ. Ja, ja juste! Jag fyllde år i söndags också! Visserligen bara 17 så det är väl inte mer med det, men ändå! Fick mina första presenter idag, tihi ^^

Strax bär det av upp till Farmor och fika.


Göhl, ni får ursäkta men jag har ingen riktig ork att skriva intressant just nu. Jag har tänkt en väldans massa de senaste dagarna (Alltså mer än vanligt) Som jag säkert måste få ur mig senare. Men det kommer :)



Tårta. Nu. Hej. DÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0