Grubbel...

Saker och ting känns lite på sniskan just nu... Dåligt...

Jag har kommit på att jag är en väldigt besvärlig människa. För jag gör allt väldigt jobbigt för mig själv, och tänker ALLDELES för mycket. Finns det något man kan göra åt det? Bör jag söka upp en hjärnskrynklare kanske? Haha
Va tragisk man kan vara när man är 17 år, 17 år i staden där jag växte upp och så, märker du hur fort det går? Skönt låt, men nu var det inte det jag skulle säga.
Nej, så tragisk är jag väl inte, men såhär kan jag säga, det är lite oreda i mitt huvud för tillfället, så det kanske behövs en vårstädning, såhär lagom till hösten.
Funderar på att skriva en bok om allt som försigår i min skalle, alla tankar ocg funderingar, och sedan låta någon läsa den och komma med något slags braigt råd. Eller nåt, jag vet inte riktigt...Jag orkar inte gå in på vidare funderingar just nu för jag sskriver på Isacs bäbis-dator där mina fingrar är alldeles för stora fär tagenterna som gör det ganska jobbigt att skriva. (Nödvändigt långt utlägg om min problematiska situation)


Nja, nu har jag klagat lite så nu ska jg berätta lite posetiva saker också.

Isac är en underbar man som gör mig gla gla gla hela dan dan dan
Jag längtar tills jag får börja träna med Moa
Och ser sååååå fram emot aatt flytta in i lilla stugan igen!



Sådär + - 0


Kommentarer
Postat av: Mirre

Hey, jag saknar dig med. Känns som att du är typ JÄÄÄÄÄTTElångt bort... Hoppas du haft en fin sommar, och så hoppas jag att du reder ut oredan i ditt huvud snart!

2009-08-09 @ 22:22:26
URL: http://bajskvinnan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0