Lugn helg

Det blev en lugn helg, iofs är den inte över än men ja ni vet. Igår tittade Isac och jag på Step brothers, som är riktigt rolig! Och sedan somnade vi, så intressant var det!

Så idag vaknade jag med fruktansvärd huvudvärk, igenproppad näsa och riktigt svullen i halsen, = Inte okej. Isac och jag begav oss till Kisa med Roffe, och här sitter jag nu. Har tagit lite kort på kissemissarna, det har nog varit mitt enda nöje idag...


Juste, Joakim my brother fyller 24 år idag, grattis på dig! <3


Nu ska jag pussa på Kajsa. SOM jag har saknat henne! Och imorgon följer hon med oss hem, wiiii!




Ni får ursäkta att mina blogginlägg nu för tiden bara är tråkiga och fantasilösa, men energin finns inte riktigt där. Jag har för mycket annat att tänka på och ta itu med...

Kommentarer
Postat av: Moa

Hoppas du inte blivit smittad av mig bara :(

2009-08-29 @ 19:35:06
URL: http://injectiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0