Sjük

Blev ingen skola för mig idag, då jag även fått öroninflammation och hade feber igår, känner mig fortfarande inge pigg överhuvud taget, så jag får se hur det blir imorgon.

Pratat mer med Pappa, och nu har de kollat hans hjärta och så, men inte hittat något fel. Förmodligen får han börja med dialyser, då han bara har en fungerande njure, och den som han har kvar fungerar bara till 70 %. Får se om han får komma till Uppsala imorgon.

Har väl inte jättemycket att säg idag, min hjärnaktivitet att gått i koma för tillfället..

Jo juste! Kajsa-Bajsen flyttade in idag, och hon verkar trivas superbra! Myyys


Nej, nu orkar jag inte skriva mer..



Krya på er! (Ni andra som också är sjuka) Och ni andra, fortsätt vara friska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0