Söndag

Söndagar är alltid lika jobbiga. Alla helgens roligheter är slut och framför sig har man en låååång skolvecka.
Och vad gör man då, dagar som denna? Jo, INGENTING.

Man sitter, som jag, i sängen med datorn i knäet och tittar på Erik och Mackan samt scrubs och skrattar för sig själv. Orkar äta gör man inte heller. Och så sitter man och funderar på  när ens pojkvän kommer hem, och på att man borde handla lite mat men inte orkar, och tänker att man borde söka lite fler jobb...

Livet är alltid lite tristare på söndagar, men man orkar helt enkelt inte.

Men nu, hör och häpna, ska jag vara lite duktig och jobba på Helens hemsida, trots min huvudvärk som fortfarande sitter i... (Och nej jag är inte bakis utan jag tror att jag håller på att bli sjuk)

Sen ska jag sussa en stund, och drömma om ett härligare liv......ZZzzzZZZZzzzZZZzzz


Aaajuste, ny design också, den får duga så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0