Stockholm Ghostwalk

Ber om ursäkt då jag helt enkelt glömt att lägga upp denna, så den kommer nu typ 15 år för sent!

I 50-års present fick Mamma ett presentkort för två till Stockholm Ghostwalk som vi var på förra veckan, och den kan jag starkt rekommendera till både föräldrar, ungdommar och andra varelser! Kalaskul var det, och väldigt spännande och intressant!


Vi v ar framme i Stockholm vid 1-tiden och strosade runt i affärer, bla. den obligatoriska tomte-affären i Gamla stan, tills vandringen skulle börja vid halv 8. (Ja, vi fick ont i fötternaa)



I väntan på vandringen, samt vila fossingarna lite! Söta lilla Mamma :)


Lässssssskande lingondryck


De 2 guiderna! Vi blev indelade i 2 grupper, och vi fick "storspöket" Peter till guide (t. v,) som var hur rolig och läskig som helst!


Vandringen pågick i ca 90 min då vi gick runt i Gamla stan där guiden berättade om alla hemsketer som hänt!


På vägen tillbaka till Centralen runt nio tiden, på väldigt ömma fötter ,gick vi förbi denna målningen. Helt fantastisk!



En underbar dag med min mor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0