Varning, lame ass uppdatering!

Jaa, igår var jag nog den lataste människan på hela jorden. Inte en enda vettig sak gjorde jag! Jo, jag lagade mat och diskade,men sen låg jag bara i sängen och tittade på tv. Dåligt Ellinor, fy skäms!
Tittade på filmen JOhn Q igår, som var supersorglig, och ja, jag tjöt. Men bra var den i alla fall.

Imorse när jag skulle gå på toa vid 5 hittade jag en till gigantisk spindel i handfatet. Så va gjorde jag? Drog på kranen för fulla muggar och dränkte den. Stackars liten, kände mig ganska hemsk, men de där spindlarna är så snabba så de kan man inte ta ut, för de springer bara iväg och då kan de dyka upp var som helst sen. Så, sorry Spindeln, hoppas du har det bra i spindelhimlen <3

Nu till andra intressantare saker! Idag ska vi börja på projektet, och sen, SEN, DÅ ska vi ha idrott med ingen mindre än GET-JOHAN. Gosh, undrar hur detta kommer gå?



Det var nog allt jag hade att säga än så länge!


Ha en bra daaaag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0