Det ena eller det andra

Det är lite synd att det måste vara så. Det ena eller det andra.

Det jag pratar om är Enköping eller Linköping. Familj eller vänner. Det är lite tokigt det där, att växa upp på ett ställe och sen flytta 25 mil bort, det blir ju liksom aldrig riktigt bra.
Nu innan jag kom hem hade jag inte träffat min familj på 2 månader, vilket är alldeles för länge! Men nu när jag är här, så känns allt såklart jätteskönt och jag kan verkligen slappna av och bara njuta, men man tappar ju lite kontakt med vännerna, och man känner sig lite utanför så att säga. Det är lite synd, för jag saknar er tjejer, men det är ju inte lång tid vi snackar om här, och jag hoppas att vi ska fira nyår ihop?

Sen ska jag såklart äntligen få träffa mina underbaringar härifrån också, och det längtar jag verkligen efter!


Så jag ska ju inte klaga egentligen, he he. För nu är det juletider och vi tjuvstartade med julskinkan bara för mig skull (a) Så det är priiima skinka hepp hepp priiiiima skinka hepphepp.

Kan ni fatta att det är julafton i övermorgon? Det är helt galet rent ut sagt. Tiden går ju så fort nu för tiden så man hinner ju knappt med för sjutton gubbar!


För övrigt så blir jag bortskämd som en liten unge nu när jag kommit hem! Jag får välja mat, får massa saker och jag vet inte vad! Jag har nog de bästa föräldrarna man kan ha! Så fort jag får ihop lite extra pengar så ska jag tacka dem med något speciellt, för man känner sig så dum när man bara säger tack och kramas för allt som man får, det känns liksom inte tillräckligt. För ja, som Jennie skrev i sin blogg, ni vill veta =)



Slut för nu! Ciao (Hatar att skriva det men nu gjorde jag det ändå. skumt)



Kommentarer
Postat av: Jennie

galet söt när du skriver är du elleepellee :D

saknar dig!

2009-12-23 @ 11:49:58
URL: http://jennievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0