En helg i dimman

Shalom!


Denna helgen har tillbringats i dimman! I fredags kom Nellie, Mahdi och Cissi hit och vi förfestade sådär som alla gör. Sedan bar det av till krogen TILL OCH MED FÖR MIG. Drack lite tequila och bäääärs. Vi hann med Platens, Plaza och Ågatan innan vi tog en black-cab hem vid 3-4 tiden. Det var hur kul som helst, även fast jag tror att jag föredrar pub framför krog :)

När vi kom hem blev det lite drama då Isac gick på madrassen på golvet, tappade balansen och armen flög upp på lampskärmen som föll ner över honom och Mahdi i tusen bitar. KLANTIGT!

Vi behandlade Mahdi för hans cutt-sår med papper och tejp, eftersom vi inte har plåster i stugan och sedan var det sovdags!


Vaknade utan några som helst teckan på bakfylla, så igår var det dags igen, haha!

Då kom det massa folk till lägenheten BQ, Rask, Axel, Nisse, Olle, Amanda, Tina, Sanne, Steffe töjp och det blev ölspel, katt-snack och mys i sängen innan vi drog ut på krogen igen, tihi. Ingen tequila denna gången utan bara bla. baileys, öl och sånt därnt. Mat på Hakepi med ju! Vi åkte hem på samma sätt som igår, bara att den här gången så var det jag och 4 karla-karlar som sov i lägenheten = Väldigt mycket svett och fjärt- lukt.


En väldigt värd helg med andra ord!

Här kommer lite asfräna bilder och sånt därnt.

















Det är en lökbit som Kajsa äter, btw xD


Jag kom just på att jag åker hem inte nästa vecka, men veckan efter. Döööö fränt ju!

Kommentarer
Postat av: Anna

JAG LÄNGATR OCKSÅ! :') <3

2009-12-07 @ 12:54:25
URL: http://annanordblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0