Fear itself is the only thing we have to fear

Nu är julen över! Ja, det gick ju snabbt. Om jag ska vara ärlig så var det nåt som inte stämde i år, jag fick liksom aldrig den där riktiga julkänslan.. Men nu är den över så skitsamma.

När jag läser förra inlägget såhär i efterhand så inser jag att det var rätt dåligt skrivet. Moa skrev däremot något bra: Personligen tycker jag att man får tycka hur man vill om julen, utan att alla ska göra ett jävla ståhej så fort nån annan tycker något annorlunda. Ville bara uttrycka min egna åsikt :D
Tack o hej leverpastej!


Och det stämmer ju såklart. Jag kan förstå varför vissa inte gillar julen, man kan ha dåliga minnen, inte komma överrens med sin familj eller sådana saker, men när Tim kom med sina argument så kände jag att det bara var för sakens skull liksom, och eftersom jag heter Ellinor så kan inte jag hålla käften när jag tycker något. (Kanske ett nyårslöfte för i år, lära mig att knipa igen kakhålet?)

Hursom så håller jag med Moa och ber om ursäkt!




Så.

vetefan hur det blir med nyår förresten. Som vanligt bara massa strul! Hade egentligen planerat att parta i Linköping med vännerna, men det verkar inte riktigt bli något där? Så det blir nog att stanna kvar hemma, för då kan jag också stanna en vecka till, vilket vore väldigt skönt. Ska nog vara med Anna i så fall, vilket alltid är lika roligt!

nog om de.

Ja, jag vet inte riktigt jag. Jag har en sån där Det-känns-inte-riktigt-bra-känsla-grej. Jag tror jag behöver snacka av mig lite, men frågan är med vem. Känns som att alla vänner är så långt borta, och Isac behärskar inte riktigt det här med tjejsnack :)



Ibland är jag bara för osäker för mitt eget bästa. Hur fan fixar man det egentligen?



Kommentarer
Postat av: Anna

Kom hit på nyår, jag skulle bli så himla glad då! <3

2009-12-28 @ 10:34:17
URL: http://annanordblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0