Halkskydd

= Tantvarning. Så det ryker om det!




MEN.


Nu är det ju faktiskt såhär att jafg har halkat 3 gånger på fyra dagar, varav en gång mitt på resecentrum, eftersom mina skor knappt har något mönster på sulorna alls. Så efter ett noggrant övervägande så har jag beslutat mig för att riskera tantvarning i alla fall, efter en viss övertalning av min far som hävdar att jag kommer bryta en arm eller två inom en snar framtid om det inte görs något åt detta.


Däremot så vill man ju inte se helt flummo ut, så jag hittade några som var lite mer diskreta i alla fall, och de är nu beställda och på väg hit :)







Så. Ellinor är nu officiellt en Tant. Men en stolt sådan. Och förhoppningsvisen en hel sådan, i fortsättningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0