Hiss/diss

Japp, ni hörde.



i helgen när jag skulle åka buss ifrån stan till rese (Det var kallt) så kom jag på bussen, men då var det tydligen något fel på den för det tjöt och hade sig. tydligen så kunde han köra men ville inte det då det tjöt väldigt högt. I alla fall, till slut kom det en annan gubbe och de började snacka, och då hoppar en kvinna av bussen och börjar springa mot resecentrum istället för att hon ska hinna med sitt tåg. Jag tyckte väldigt synd om henne för det är ändå en liten bit..

Efter en stund så beslutar chaffisen att åka ner till rese i alla fall, och efter en bit så ser jag kvinnan som springer för fulla muggar. När vi kommer ifatt henne så stannar chaffisen, öppnar dörrarna och skriker: Hoppa på jag kör dig! Kvinnan hoppar på och chaffisen kör fort iväg, och släpper henne sedan mitt i bussvägen för att hon ska hinna, och önskar henne lycka till.


Sånt här gör mig glad. Varm, ända in i själen :)




Idag däremot, när jag satt på bussen till resecentrum och det som vanligt var knökfullt, så sitter en kille med sin väska på sätet brevid. Det kommer på fler och fler människor på bussen, och så kommer en tjej och tränger sig förbi och gör en ansats att sätta sig på platsen, och idioten flyttar inte på väskan!!!


FY FAN för sånna människor säger jag bara. Tvi tvi!




Nu har jag sagt mitt, tjarrå :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Tanter som sätter sig på väskan innan man hinner ta bort är också en riktig diss :D

2009-12-08 @ 10:03:33
URL: http://injectiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0