*Host, host, WUÄÄÄÄÄK*

Jaa, ungefär så låter det här i huset för jämnan. Jag har jordens jobbigaste hosta så jag tror att jag ska spy varje gång. (Därför har min nya sport blivit att försöka få det låta och se så trovärdigt ut som möjligt varje gång. Mycket roligt om jag får säga det själv :) )

Idag har vi varit i västerås, vilket mest kändes som ett stort misstag. Mycket folk+liten yta+ host attacker = arga blickar. Hihi, tyckte lite synd om de små fashionistarna som sprang runt i yra och plötsligt trodde sig få en dusch basiller i nacken, mihi :) Så vad köpte jag då? När det är rea och allt. Jo. Jag köpte en ascool klocka som ser ut som en retro tv, en kaffemugg och en vattenflaska. sammanlagt 200 kronor gick det på. Pappa hörde och häpnade!


any whoo. Jag funderar och funderar, men inte fasiken kommer jag någonvart? Jag tror nästan att jag inte skulle vilja vara mig på ett tag.

Och jaa, jag vet att ni älskar mina fantastiska men ändå ganska skamliga i-lands problem.

Världens <3 Ellinor i-lands problem = sant


godnatt.

Kommentarer
Postat av: Jeanette Svärmor Gansmoe

Ok, om nu någon har ont av din hosta så tycker jag att dom ska vara hemma och inte springa och drälla i affärer mitt under rean!Tror dom att det är bra om man har bacillskräck?

Och ja...man får gnälla, tycka synd om sig själv, skälla mm. mm. men inte för länge eller för ofta...

Och till sist så tycker jag att du ska vara Elle även i fortsättningen!! Så det så!!

2010-01-02 @ 18:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0