Lucia

K-nulla b-rudar   k...nulla...k...nulla..

(Nej jag vill inte knulla brudar, bara ett roligt citat från et fett rolig film på youtube)


Helgen har spenderats hos svärföräldrarna och det har varit lika mysigt som vanligt! God mat, skratt och tårar. Nää, bara scheemta, inga tårar, men lite lussebullar vart det däremot! Mussemums. Sicken tur att man fastnade för en kille med så härliga föräldrar ha? :)


Nu är vi hemma i lägenheten igen, har ätit lite och gosat med Kajsabajsen som kompensering för att vi varit borta hela helgen.
Nu har jag slagit in alla julklappar och packat ner dem i en stor kasse/väska/tjofräs. Kommer dock bli lite jobbat att kånka med på tåget, men ingenting kan förstöra min hemfärd nu! Endast 3 dagar kvar och det ska bli SÅ SKÖNT. Mammi och Pappa here I come! :)

Nu ligger det lite snö på backen också, så allt är i princip perfekt! Nu har jag bestämt mig för att hänga med till Sälen i alla fall, fast bara en vecka. Det är ju så himla mysigt, och det kommer trots allt inte kosta så mycket för mig! Det enda jobbiga är att jag måste åka tåg hem i 8 timmar, men äh, det är helt klart värt det! :)


Jaa, det var väl allt jag hade att säga i denna stund i mund shululu.


Glad Lucia på er förresten, eller hur man nu säger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0