SKINKMACKA

IDAG FÅR JAG ÄTA MIN FÖRSTA SKINKMACKA. OMG!!!!!



Och jag ska äta 5 stycken. MINST. Och risgrynsgröt också. MUMS.



Inatt drömde jag om Pappa, för det enda jag tänker på nu är att jag ska gå åka hem! HEM HEM HEM


Hem och äta god god mat och mysa mys. ÅÅHÅHÅHÅHHHHHHH.


Okej. Kanske låter överdrivet. Men det är precis såhär jag känner. Och att jag inte har fått träffa min familj på 2 månader är min största sorg som jag haft, även fast många andra har det mycket svårare, och hemskare, så är ändå detta hemskt för mig. För man kan inte kontrollera känslor.


Alltså får ni stå ut med mitt gnäll i några dagar till ;)


jag har btw inget liv just nu så jag sitter och kollar på gulliga kattunge-videor på youtube xD Haha
Men de är ju så fruktansvärt söööööööta, och så sitterman och säger naaaw, och aaaw och ååååhhhh. Sådär som alla gör.



Tjofräs.




Jag har ju egentligen inget vetttigt att säga så man kan ju undra varför jag fortsätter att skriva. He he. Lägg märke till att jag skrev hehe med ett mellanslag mellan he:na. He he. Mycket roligare så. Tycker jag. He He. Eller hur? He he




NEJ. om man ska sluta var knäpp i skallen och kanske göra nåt vettigt då....























Näääääää dä är inge roligt.





Idag åker vi ut till Jeanette och Örjan. Det ryktades om någon slags spa-dag. Hm, låter mysigt i vilket fall. Blir ganska chilledill i helgen eftersom jag är typ pank och festade järnet förra helgen. Rätt skönt ändå.
Nu kom Erika! Hej på dig, mår du bra idag?





Okej nu ska jag sluta vara konstig på riktigt, chacha!




Nästa år ska jag bara önska mig en julskinka i julklapp. MAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0