Skoltrött

Tjenis. En ny design. Lite fjantlullig sådär, men den piggar upp tycker jag :)



Ja, avnjuter ännu en dag i skole (Läs sitter av) och är lika trött som vanligt. Jag orkar knappt ta mig upp ur sängen om morgnarna nu längre. Och det är faktiskt inte likt mig. Inte orkar jag göra mig iordning heller. Drar påmig ett par mjukisbyxor och lite mascara, that's it. Usch.


Men grejen är att jag är så skoltrött och har en sån fruktansvärd hemlängtan. Kan ni förstå att jag inte träffat min familj på 2 månader!? Nu blir jag gråtfärdig bara av att tänka på det....


Hursom så känner jag att jag är på bristningsgränsen. Att jag snart bara kommer falla ihop av all press, stress, trötthet och längtan.
Jag vill hem till mina kära föräldrar, som alltid tar så väl hand om mig, hem till mina härliga brorsor som får mig att skratta varje dag, hem till mina underbara vänner som får mig på så bra humör och lockar till oändliga fnitteranfall. JAG VILL HEM NU!


men det är inte långt kvar nu.

Håll ut några dagar till Ellinor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0