The day before the DAY

HEJ


Idag är det dan före dan före dopparedan typ, nä, men dagen innan jag åker i alla fall, och det känns KALAS! Det blir däremot lite stressigt. Idag ska jag först förbi Markus reklambyrå och fråga efter praktik (Må gud vara med mig. Eller inte gud förresten, för jag tror i´nte att han finns, jag hoppas att Tomten är med mig för han är en snel hest :D) Ja, i alla fall, sen ska jag sätta på en tvätt, packa lite, iväg och träna med Mirrebajs klockan 5 och sen hem, duscha och packa det sista. STRESSIGT. Men det kommer gå galant, känner jag på mig :)


Det snöar jättemycket nu, på ett fet fet spliffat sätt, and I love it! Man blir så himla glad när det är snö ute. Eller hur? :)

Sitter och väntar på att hålla ett muntligt föredra om mitt företag, men det känns rätt lugnt, för så mycket jag satt med det där så kommer jag ihåg det mesta. tihi.
Idag var det julbord i skolan, med skinkmacka, julmust och janssons frestelse och grejer. GOTT. Fast nu är jag väldans mätt, rullar fram som en köttbulle :)


Har bestämt mig att efter julen så ska jag tamejfan träna bort hullet! Känner mig fett taggad.


Jaha nehe, ska man ta och ja, göra nånting kanske :)



Ha en underbart härlig dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0