You have a funny way of showing of your bathroom surgery

Jaa, var inte så nöjd med den nya designen så det fick bli en ny igen. Denna är jag nöjd med! ^^


Är själv ikväll. Isac är i Rimforsa och byter till vinterdäck på bilen. Det ska ju tydligen bli kallare igen så det är väl dags! Håller tummarna för snö också (y)


Idag har jag lämnat in näst sista arbetet i skolan. En affärsplan i projekt & företagande. Det enda som är kvar nu är fördjupningsuppgift i idrott som Erika och jag ska skriva klart tills på söndag. Skönt att ha skiten gjord sen!

Efter skolan köpte jag min biljett hem WIHOO. Nu är det inte långt kvar mina vänner! Min underbara pappa satte in 200 kronor mer än vad som behövdes till biljetten så jag sprang förbi Gina och köpte ett par nya leggings också (Eftersom mina gått sönder efter hmmm de knappa 2 månaderna jag använt dom?). Sen lagade jag nudlar och köttbullar i champinjonsås. Dä är faktiskt goth.



Jaa. Jag vet att ni älskar att läsa vad jag gör om dagarna, för jag gör ju så himla SPÄNNANDE OCH ROLIGA SAKER hela tiden.


En tanke bara: Tycker att det är synd att vissa intalar sig hela tiden att de inte kan, och ger upp innan de ens börjat. Man måste faktiskt ge det ett ärligt försök först.




Nu ska jag gå och färga håret, på ett fett lätt spliffat sätt.

Kommentarer
Postat av: Eriika

Den vart döläcker döh ;D

2009-12-10 @ 19:51:18
URL: http://fuckedthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0