Hem!

Hurra hurra!
 Idag åker jag hem hem hem!! Det ska bli helt.. helt.. helt underbart faktiskt!

Igår var en riktigt mysig dag! Efter skolan satt jag på Bibban med Erika en stund. Det var väldigt tyst, men fullt med roliga människor som vi skrattade åt.
Sedan åkte jag hem till lila stugan där Svär- Mor&far satt och fikade med Isac. Pratade lite med dem och tog en kopp te. När de åkte hem satte vi oss och glodde på Scrubs (nähä!?) och packade och lagade lite maaat. köttbullar med bacon och brunsås vart det. När vi käkat myste vi lite och Isac gick och köpte chips och dricka medan jag diska.

Jag älskar min man ska ni veta :)


Ta hand om honom nu när jag är borta så länge! <3


Puss och kram på honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0