Livet leker

Hej o hå!

Fiiii fan nu går'e bra azzzzz. Partaj igår, kom en maaassa folk till vår lilla stuga. roligt var det, men kände mig lite som en morsa ibland som plocka burkar och sänkte musik och *Schyyy*ade mig hela tiden. Men vad ska man göra? Nu när vi äntligen fått en lägenhet så vill man inte gärna bli av med den. Hoppas ni fattar.
Idag cleanade vi upp litegrann för sedan kom Svärisarna med VÄRLDENS STÖRSTA SÄNG till oss. Skitstor som fan e den! 140 cm och så är det en sådan där som man kan vika till en soffa, fick dessutom med en lika gigantisk extra madrass som vi kan ha till polare som sover över, så nu slipper ni sova på puffarna! Ååååh den är så skön, fatta att slippa ligga och spänna sig hela näterna för att inte glida ner på golvet och kunna ligga i normala ställningar och slippa jävla ont i ryggen. Waaaah säger jag bara, jag älskar den <3

Efter att vi ställt iordning så fick vi skjuts med hem till skogen. Så uuunderbart att träffa min lilla bajs igen! Vi låg i sängen och myste jääättelänge, nawwh. Jag funderar på att sno med henne hem, miiip.

Imorgon blir de att övningsköran med Jeanette och kanske köra på isen, sen drar vi hem igen på eftermiddagen skulle jag tro.


Mys i muttan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0