Mellanmjölk

Tisdag
Helt okej dag! Först matteprov som gick bra tror jag, och sedan hade vi medieproduktion där vi fick testa på att vara i ljudstudion. spelade in en jättefin version av bäbä vita lamm (Mouhammed!) Haha, skrattade så jag fick andnöd. Sedan testade Moa och Miire sitt nya radioprogram som jag hoppas de ska börja sända på luncherna, mihihi!

Sen sket det sig.

Jag upptäckte att jag är pank, och kunde därför inte köpa en biljettt hem. Gick hem och var deprimerad ett tag, arg på mig själv för att jag var så klantig. Men sedan ringde min ängel till pojkvän och sa att jag fick låna pengar av honom, för att hans änglar till föräldrar köpt två kassar mat till oss! Sicken jäkla tur man kan ha!
Så imorgon drar jag till underbara Enköping/Fjärtan till underbara underbara familjen och vännerna! Miip

Onsdag
Idag ska det komma en elektriker hem till oss för att det är ström i duschen och i diskbänken xD Inte så jättebra kanske, haha. Jag måste packa idag med, och mysa med älsklingen. Kommer ju vara borta från honom i två veckor, puu huu :(

Menmen, nu har vi webdesign!


Ha't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0