Mycket har hänt...

... Och då menar jag mycket! I fredags var det partaj i Ox och det var skoj som vanligt! På lördagen var det att packa alla grejer och åka till Linköping för att först handla lite på Rusta och sedan massa mat. Dyyyyyyrt! Sedan begav vi oss till Stuganhåsen och fixade iordning allting. åååh så roligt! ^^

När vi fixat klart var vi så trötta och hungriga så vi invigde vår grann-pizzeria som ligger 10 m bort. Haha!
Sedan kom Erika och vi begav oss till Rese där vi mötte upp Mirre, Moa och Sara för att sedan åka till Ollie och festa! Roligt som attans var det! Så jädrans skönt att åka hem på kvällen och sova i nya hemmet med!
På söndagen kom Bettan förbi med massa starkviv och även Moa-biten kom förbi!

På måndagen blev det ingen skola, höhö. Mamsen fick sjukanmäla mig :)
Vid lunch kom Moa och Mirre så jag bjöd dom på lite té och så kolla vi på lite festbilder. Drog sedan till Rusta där jag köpte lite koppar och rowligt! Seeeeeen åkte vi till donken (Fyy Elle) och schnaccka. (Fett dåligt samvete när jag kom hem -.-) Då var Erik hemma hos oss och vi fick låna säsong 2 och 3 av Scrubs av honom som vi glodde på.

Idag ska älsklingen åka till skogen så jag blir helt ensam hela dagen :( Tråkigt! Ingen som vill leka lite med mig? (a)

Jag längtar fett mkt till torsdag då jag får åka hem igen! :D Och till Fredag då älskade kompanjon-Jenny kommer och smider planer med mig för vårat företag! :D

Wiiiiiii!! ^^

Detta kommer bli kanon! :D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0