Nehe...

Nae.. dålig dag asså.. Ja, tills ikväll iaf. Då blir det roligt! Då ska Moa och Erika och kanske fler komma till lilla stugan och sen ska vi ner på sylten, ja. Hoppas det blir skoj.

Så, tillbaka till deppandet.

Isac åkte till Rask igår och sov över, så det vart ingen Napoleon för jag orkade inte se den själv. Först gick jag till Majeldens tobak och hämtade vår fonduegryta som vi fått av pappa. Den var jättestor och fin, men en skruv hade lossnat så den står snett. Men det får Isac fixa. Sen när jag kom hem värmde jag mina små rester från gårdagens middag och sen tvättade jag, diska och la mig i sängen o glodde på tv. Kände mig lite ensam sådär... Och inget nät har vi fått inte. Bajs. Ringe mamma och pappa,  hängde jag upp tvätten och gick o la mig.

Inte så kul. Dessutom känner jag mig så ful så ful. Usch! Måste göra nåt åt det här... Pust. Allt känns så jobbigt.
Kan det inte bara bli vår så allt blir lite lättare?


Men det blir ju inte bättre av att man klagar, eller hur?
Men ibland kan man ju inte låta bli....

Kommentarer
Postat av: jenny

sånna tider ;(

2009-02-27 @ 23:44:52
URL: http://jennyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0