Skitbra som fan

Jaaaaa... När skrev jag senast? Skit samma.

Iiiiiiiii ja, när var det? Tisdags så kom Svärföräldrarna och Bettan hem till oss och åt middag. Roligt!
Igår var jag på stan en stund med Erika och köpte lite skräp sådär. Sedan kom jag på att mina pengar aldrig kommer räcka till allt, och då blev jag deprimerad en stund. Sedan färgade jag håret och det vart bajs.
Isac lagade en jättegod chili korn carne (eller vad fan det heter) utan chili, och det var jättegott! Konstigt att han lyckas laga allt så att jag gillar det ^^ Under middagen klagade jag på att det var jobbigt när maten flög av gaffeln när man blåste på den, och Isac tyckte att det var dagens nya i-lands problem xD (Hej blondinbella?)

Idag ska jag träna. Sen ska vi nog se på Napoleon Dynamite, Gosch! Haha, bästa filmen ^^
Idag eller imorgon får vi också vårat bredband, tjoho!


Hej svejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0