Tisdag

Åhhhhh hej o hå.

Älskling kom igår! sypermysss som vanligt <3

Idag var vi ute i Narnia på promenix och grillade o grejer. Skönt med lite frisk luft! Nu känner jag mig dock bara fryssen och ensaaam, för Isac är nere i källaren med danne och hans gangstagäng som har lan. Roligt roligt,nej nej.
Och jag har världens brutalaste träningsvärk. Kan knappt lyfta på armarna för det gör så ont, ni vet där en bit under nyckelbenet. Och nu har jag ju min kära mansfigur som tycker att det är jätteroligt att peta just där jättehårt med sitt krokiga finger. Dessutom har jag ont i armarna, magen och låren med. Pust. Det är SÅ synd om mig.
Så synd att jag nog ska ta och göra lite sit ups igen faktiskt. För att dämpa min depression. För man blir ju glad när man tränar, för att hjärnan utsöndrar endorfiner var det va?

 Well, endorfiner, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0