Torsdag

Mamma jobbade kväll så vi behövde inte gå förrens vid 12 till lasarettet. skönt! Hela dagen var slapp för det var inte mkt o göra, vi satt mest o fika och pratade, haha. Jag drog lite tidigare för vid halv 8 skulle jag gå och se brob min som fått hoppa in som sångare (Han är gitarrlärare där) för en grupp som skulle spela på Musik & dansskolans uppvisning. Roligt! stackars, såg allt att han var nervös ^^

När han hjälpt till o plocka undan drog vi hem och praaaaaata. så var det med det. eftersom jag o mamma skulle upp tidigt och jobba på fredag så gick jag o la mig rätt tidigt, typ ungefär sådär!

Klicka på bilderna, förstår ni!


Bror är den som                                                                                            
pilen pekar pååå


                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0