Underbaring

Igår (Fredag) fick jag äntligen träffa min Underbaring Jenny igen! så jag har saknat denna tös, ni skulle bara veta!
Det känns så naturligt rätt att vara med henne, Man kan bara vara utan behöva låtsas eller känna sig stel. Så skönt att bara kunna vara sig själv, och helt ärlig utan att det blir krystat! Bara kunna säga allt som det är utan att vara rädd för att hon ska bli sur. Precis som det ska vara! En fantastisk vän är hon Jenny Holm. Fantastisk!
Vi pratade mycket om hur vi trivdes på våra skolor, hur vi mådde och allt som har hänt. Gick även igenom lite med vårat Företag som vi ska starta, valde ut några produkter vi ska beställa och mailade några företag om priser med mera! Ska bli så kul att komma igång! Då får ni handla av oss som bara den!



Min lilla Knasfia! <3



Kommentarer
Postat av: jenny

sötnos då!

inte vackraste bilden, men jag älskar dig ändå :')<3

2009-02-09 @ 17:00:01
URL: http://jennyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0