Äntligen fredag!

Puh, äntligen är det fredag! Jag var nästan lycklig imorse när jag vaknade och insåg att imorgon får jag sova lääänge. Ensam -som vanligt gick jag upp och gjorde mitt té och gjorde mig i ordning. Fick sällskap av Sally som klängde på mig vart jag än gick.

Vi sitter nu på fotolektion och läser uppgiften vi ska göra. Ett fotoreportage om hur det är att vara elev på JB. Haha!
I eftermiddag har vi referatprov på Svenskan, som inte är särskillt svårt - enligt vår lärare. Och vet ni vad? För första gången någon lärare säger så om ett prov, så tror jag henne!

Senare ska jag förhoppningsvis på bio med Isac och sen ska jag titta på handboll och sova, hallelujah!

Kanske denna filmen ikväll.
Bra eller dålig?

Bra eller dålig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0