Helgen som gick för fort!

Helgen gick alldeles för fort enligt mig, men var rätt bra ändå. Många filmer blev det! I lördags tittade vi på Twilight (Som för övrigt är världen bästaste bästa film som jag tänker titta på idag igen), The love guru som var väldigt rolig, och sedan även på Madagaskar 2 som jag tyvärr missade slutet på... hrm...

igår så pratade jag med Jenny och vi smidde planer om vårt företag som vi ska starta, mer info om det senare! Och sedan vart det 2 filmer till, nämligen Yes man och Blade trinity. Inte lika bra som lördagens filmer men ändå.

Jag ser ofantligt mkt fram till de kommande helgerna, tjoho! Hoppas denna förbannade vecka går lika fort som förra.
Och förresten, mina läppar är torra som skalet på en torkad grapefrukt. INTE SKÖNT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0