Onsdag, Hallelujah!

Yes yes yes! Gissa vilka som ska titta på en lägenhet ida'rå, som dom har ganska goda chanser att få? -Juste, VI!
En etta på Söderleden för 3000/månaden, Hoppas hoppas hoppas!
Vore så jävla gött och slippa åka buss i 90 minuter hit och hem och slippa gå upp klockan 5! Aaaah

Igår så vart det stan efter skulan med Erikan, köpte en mascara och en tröja, på rea såklart haha. Sedan vart det Yngves för min del där Isac, BQ och Bastian satt. Drog hem vid 5, kom hem halv 7, käka, ringde mamma och pappa, tränade, duschade och gick o la mig tidigt för en gångs skull!

Ska titta på lägenheten vid 5 idag, och eftersom jag slutar 11 har jag liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite dötid att fördriva, nöff.
Nu ska vi ha webbdesign, roligt!


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0