Total lycka!

Förstår ni hur lycklig jag är? Från och med lördag kommer jag och älsklingen bo i Berga, Söderleden 17! I vår egna lilla källarlägenhet.

Tänk er, att inte behöva kräla sig upp klockan 5 varje morgon, åka ner till första bussen och sedan vänta i kylan på nästa, som kommer halv 7 och inte är uppvärmd. I darrande kyla slippa sitta på bussen i 60 min, för att sedan komma till skolan vid halv och ensam sitta och vänta i 45 min på befolkningen.
Tänk, att slippa vänta och vänta på bussar för att komma hem klockan 6,trött och deprimerad för att endast hinna äta och titta på bdb och sedan gå och lägga sig.
Tänk er att slippa planera allt, att slippa betala 70 kr för att åka på fest, att kunna sova hemma.

Ååååååååhhhhhhh, va skönt!



Lycka är ordet!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Fett glad för din skull! :D

2009-01-29 @ 10:07:08
URL: http://bajsmirre.blogg.se/
Postat av: Mirre

Eller ah för eran ihihi.

2009-01-29 @ 10:08:06
URL: http://bajsmirre.blogg.se/
Postat av: Elle

Tack ju! ^^

2009-01-30 @ 08:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0