Back in bynn!

NU är jag äntligen hemma igen! Och jag har social-panik-abstinens! På riktigt!

Nu är det bara 3 dagar tills älsklings kommer och tills dess behöver jag bli underhållen så mycket som möjligt av olika anledningar, så, ring mig? (a)

det hör väl till att jag ska berätta lite om semsetern också.. ja.. Pga det dåliga vädret så gjorde vi inte så mycket. Danne och jag badade 2 ggr, fastän att det var kallt som satan och fastän 2 meters laxen som bodde där försökte äta upp mig varje gång. Sen åkte vi ut på lite småutflykter, och sådana där saker man gör med familjen.

Så, det var det! Nu vill jag bara tillägga att jag saknar mina Linköpings-brudar så det ryker om det! <3

här kommer lite pics från familjeresan "Vi hade inte ens tur med vädret"


Enda gången jag känner mig kort är brevid 2 meter långa bror


Hon som hyrde ut stugan gjorde en egen skylt till Pappa. Vi vart ganska förvånade när vi såg den dock xD


Mycket fiskande blev det



Fina solnedgångar var det också



Okej, nu förstår jag varför folk säger att vi är lika ;O


Pappa och danne :)


Jag o danne :)



Och till sist måste jag väl visa upp Dannes enda fisk xD




Ha det bra och hör av er för fasen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0