Glenn, Glenn, Glenn!

Hejsan!

Förlåt igen för detta usla o-uppdaterande men jag har nämligen varit på resande fot!

Till en början kanske jag ska berätta vad jag gjort sen senaste uppdateringen...

...Isac kom hit och jag fick äntligen lite lugn i mig! Ni som inte varit med om det själva har ingen aning om hur jobbigt det är, för riktigt jobbigt var det kan jag säga!

... Isac, jag och bror Jocke drog till Stockholm och gick på Grönan. var lagom kul och vi åkte även den nya, Insane, som helt klart gör sak för sitt namn! Hade ni varit med oss i kön då det var vår tur att hoppa i vagnen så hade ni garanterat gapskrattat, för jag var hyfsat nervig må jag säga xD

Det var nog allt jag hunnit med innan fredags då Isac och jag begav oss till Göteborg för att träffa hans underbarar släkt som jag bara älskar!

Här är en liten videosnutt från vår resa dit :)


(jag vet, jag är ganska dålig som inte kan säga rastplats xD)

Sådär ja!

Här kommer också lite bilden från själva vistelsen!

Kusinerna som var huvudorsaken till varför vi var där! (Det var alltså en kusinträff för er mindre föreblivna, alltså efterblivna, för er som inte förstod det!)
haha, jag är väl för rolig ibland!?


De "Vuxna" som de kallar sig ;P


Älsklings- Bettan!



Avslutar med en bild på sötnosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0