Goa tjejer!

Onsdag
Isac skjutsade Anna och mig in till Märsta där vi skulle hälsa på Jenny! Det vart mycket godis, dricka, What happens in vegas och dans! Alltid lika galet och roligt med er! <3










Torsdag
Vi ställde klockan på nio så att vi inte skulle sova bort hela dagen, men eftersom vi legat uppe till fyra kvällen innan och pratat och fnissat, så gick ju det sådär. När klockan ringde kom Jenny inte till mig och Anna (Som delade på en jääättestor säng) och sa godmorgon. Sedan gick hon in till sig och vi alla somnade om till tio. Då kom Jenny in och la sig hos oss, Anna blev klarvaken medan Jenny och jag somnade om i ytterligare en timme xD När vi vaknade igen satt Anna och tittade på oss, färdigsminkad och klar! xD

Sedan bar vi oss i alla fall iväg till stockholm där vi fikade, shoppade och tittade i affärer. Provade roliga hattar, fina klänningar och jag vet inte vad! Hur mysigt som helst!
















Älskar er tjejer! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Och I LOVE YOU! :D <3

2009-08-04 @ 22:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0