Mattad ut


*Pust, stön, scratch scratch*

Hejsan! Precis nyduschad efter ännu en joggingtur! (Lite stolt över mig själv får jag väl vara? ^^)
I tron om att det på kvällen (ca 21.30) skulle vara lite svalare begav jag mig ut med Känn ingen sorg för mig Göteborg i öronen och ett hurtigt humör. Men tyvärr så upptäckte jag att det var ganska fattigt på syre inne i spåret och ännu mer desvärre (Grammatik? Nääää) att det däremot vad överflöd på myggor. Jag fortsatte dock att springa och smällde den enda myggan efter den andra på mitt huvud tills jag efter en dryg halvtimme kom hem igen, utmattad, anfådd och svettig som en honungsglasread majskolv (Mmm gott). DÅ upptäckte jag att det "BARA" var 26 grader ute. Ibland får jag inte till det alltså... Men jag överlevde i alla fall (knappt) och nu känns det kalasbra!

Imorgon bär det av till faster i Stockholm och hälsa på samt övernatta och sedan låna deras enorma härliga bil till stug-semestern på lördag! jag längtar verkligen, det kommer bli sååå skönt!

Jag har ju haft sömnproblem ett tag nu, och inte somnat förens vid 4-5 tiden, orsak oklar, men inatt hoppas jag på lite bättre sömn då jag dels badat hela dagen och nu även sprungit. Att inte kunna somna är jobbigt och konstigt, för jag brukar aldrig ha problem med det annars.. hm... kan det kanske vara så att jag saknar Isac för mycket och inte är van att sova ensam?

Hoppas ni har haft en lika härlig dag som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0