Bajbaj Lennart

Idag ska vi lämna in datorn! Lite tråkigt, men faktiskt ändå ganska skönt, så att man kan slapnna av lite ^^ Detta betyder då alltså att det härär det sista blogginlägget jag kriver på Lennart på ungefär 2 månader, så jag skaskriva ågot minnesvärt.

Hrmf...jaa... Minnesvärt var det....Äsch.

Igår såå kom Steffe och BQ hit och så åkte vi till trädgårn me Moa där det skulle vara hippiefest, men det kan man väl knappast säga att det var? I alla fall så var det kul en stund men sen vart det bara kallt och jävligt, så vi åkte hem. Vid klockan ett kom även Isac och BQ hem och så bäddade vi ner oss, och daaant.


Nu har vi precis vaknat, hähä.

Ja juste, Fick MVG i alla ämnen också ^^ Lite kul sådär, för mamma och pappa vart jätteglada! Pappa ska bjuda mig på finmiddag och mamma sa att närvi åker till västerås och shoppar så får jag välja vad jag vill och så köper hon det till mig. De är så gulliga mina föräldrar!


Nu ska jag klä på mig, är jävligt pepp just nu för imorgon slutar vi skolan och i övermorgon åker jag hem! TJohej!


Ha det bra tills vi hörs nästa gång (Kommer naturligtvis hålla bloggen så uppdaterad jag kan med ndra Lennartar!)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är inte förvånad min allra finaste finaste Ellie-Pellie! :) Grattis! :') <333

2009-06-13 @ 14:29:01
URL: http://annanordblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0