Fjärtis

Åkte med Pappa hem till Fjärtis idag, så ni vet var jag är ;) har inte gjort så mycket dock, handlat, ätit grekisk sallad (som för övrigt var grymt god!) Och senare ikväll när det blivit lite svalare ska jag ta mig en joggingtur.

Imorgon ska jag hjälpa farfar att köra iväg lite gamla grejer till auktionskammaren, och sen blir det nog badet med Jocke. Schteeka! fast jag ska ta det lite lugnt emd stekandet för jag har börjat flagna på magen där jag brände mig xD

Detta är ett otroligt fantasilöst och tråkigt inlägg, men jaja.

är förbenat trött nu, somnade inte förrens vid 5 imorse och gick upp vid 9... *gäsp*
Detta med att jag inte kan sova längre börjar urarta lite, men å andra sidan, vem behöver sova när man kan vara vaken?


Förhoppningsvis har jag något roligare att säga nästa gång! Tjohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0