Hamn"festival"

Ja, igår var jag, Jenny, Emma och Anna på hamnfestivalen. Det vart ganska lugnt gick mest runt och bara gick runt... Tittade lite på EMD och höjdpunkten var nog när Danny pekade på mig när de sjöng Jenny let me love you xD Tyckte det var ganska komiskt eftersom jag inte är nåt fan direkt xD

Något som däremot inte var lika komiskt utan mer pinsamt var människor som inte hälsar ordentligt. Hur gamla sa ni att ni var? 12 år och luktar kiss, jahaaa. Nej men, sådant blir jag irreterad på för det är bara ohövligt! Man hälsar på människor man känner, även fast man har blivit en "cool" Enköpings bo, nej, inte ens det, för att man har "coola" Enköpingskompisar. Så. Än en gång så har jag öppnat käften liiiiite för mycket. Men vafan, vem bryr sig egentligen?

Senare på kvällen vart det bara kallt och tråkigt, alla blev missnöjda...

Jenny och jag konstaterade att livet inte är så lätt, men att vi ska försöka skita i det framöver.


Ciao


Busungar ^^ <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag var nöjd, and I love youuuu! :D <3

2009-06-27 @ 16:10:42
URL: http://annanordblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0