Ingen energi

Hej kompisar, jag saknar er.

Idag var jag ledig från skolan igen, skönt men lite tråkigt. Jag har varit helt orkeslös hela dagen. Pust.
Isac kom hem en snabbis men sedan skulle han övningsköra och sen sova hos Rask. Så jag är ensam, buhu. Hoppas att Moses vaknar så att vi kan gå och köpa hårfärg. Om man orkar?
Borde kanske ta mig en tupplur själv? Egentligen så borde jag packa och fixa i stugan, men det orkar jag helt enkelt inte. Och så var det med det.

Jag märkte att det har varit lite dystert här i bloggen på sista tiden, men det ska vi ändra på! Hemlängtan tog mig med storm och så vart det ju lite mycket, men nu kan jag bara glida de här dagarna innan jag far hem, och det känns kanon! Verkligen!

Och vet ni en sak! Nu är Kajsa med barn på riktigt! Om några veckor blir man alltså stolt mormor :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0