Sämst update

Jag är ganska fail på det här med att uppdatera på sommaren tycker tjejerna, men det ska det bli bättring på!

Igår var jag på badet och stekte med Jocke, Jenny, Tove och Emma. Det var kalaskul! när jag kom hem promenerade vi direkt upp till moster Inga-Lill så jag hann inte lägga in några bilder heller, men det kommer!

Nu sitter jag i gitarr shopen och hjälper Jocke, rååligt ^^ Sen ska jag gå på stan med mammi och även fixa legg, jag vet jag är sämst som inte har de än.

Meeeeeen det är sommar och livet är underbart! RIKTIGT underbart!


Ikväll ska jag gå med hamnfestivalen med Jenny och imorgon med tjejerna och kanske på lördagen med, haha ^^


Nu var jag väl duktig som skrev ett så intressant inlägg xD


Haha, puss på er!

Kommentarer
Postat av: emma larsson

haha jag har inte heller legg än! så fixa ett till mig med va ;D

2009-06-26 @ 14:46:41
URL: http://emmalarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0