Semesterplaner!

Hej gullungar! Jag har kommit fram till att min sommar nog kommer bli kalasbra! (Om allt går enligt mina planeringar såklart xD)

Såhär ser det ut för tillfället:

Vecka 27

- Fest med kusinerna
- Bio med mamma
- Bada i fjärtan
- Umgås med pappa och vänner
- Jobba hos farmor
- Fara till stugan!

Vecka 28
- SEMESTER I STUGA UTANFÖR VINGÅKER
Så jävla najsigt ^^

Vecka 29
- Åka till Göteborg i några dagar till älskling och åka båt, sola på öarna, åka wakeboard m.m
- Göra små utflykter med älskling!

Vecka 30
- Mammas semester börjar
- Mosters man Magnus fyller 40 år = PARTY
- Åka till Linköping på söndagen och träffa mina älskade väääänner hoppas jag? (a)

Vecka 31
- I Linköping
- PIP tjoho!!!
- Födelsedag

Vecka 32
- I Enköping
- Spökvandring och mys i Stockholm med Mamma!

Vecka 33
- Flytta in i lägenheten igen!



Det ser väl bra ut? Och om det är någon som vill  hitta på nåt så hojta till bara, I'm free ^^
Detta är dock en väldigt grov planering som kan komma att ändras, men det känns kalas än så länge i alla fall!


Vad skulle jag göra utan min älskade kalender!? <3



Och glöm inte, Njut av solen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0